کاشت نهال توسط اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران ودفتریاران استان قم - کانون سردفتران و دفتریاران استان قم
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کاشت نهال توسط اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران ودفتریاران استان قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران استان قم،  هم‌زمان با روز ملی درخت‌کاری و مصادف با میلاد سرور و سالار آزادگان جهان حضرت سیدالشهداء (ع) و گرامیداشت روز پاسدار طی آئینی کاشت نهال مقابل کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم برگزار شد.

در این آئین که با حضور رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم و اعضای هیئت‌مدیره برگزار شد و لزوم تحقق بیش‌ازپیش دفاتر اسناد رسمی هوشمند “مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران در این آئین گفت: اگرچه به نظر می‌رسید با ورود کامپیوتر به حوزه دفاتر اسناد رسمی هوشمندسازی دفاتر اسناد رسمی شروع شده اما در حقیقت روند هوشمندسازی واقعی با الکترونیکی شدن خدمات اسنادی از سال ۱۳۹۲ در دفاتر اسناد رسمی با جدیت آغاز گردیده و تبادل فیزیکی اسناد و مدارک از قبیل: استعلامات، پاسخ استعلامات، درخواست‌های گوناگون اداری و اسنادی، تنظیم و تثبیت سند، خلاصه معاملات، قبوض و گواهینامه‌های پرداخت مالی، دفاتر تمبر، جاری،بایگانی های اسنادی و غیره دردفاتر اسناد رسمی همگی بصورت الکترونیکی انجام می پذیرد.

محمدرضا محامد با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر احمد تویسرکانی به عنوان معمار ثبت الکترونیک در کشورمان ابراز داشت: همت والای مرحوم دکتر تویسرکانی ثبت نوین، ثبت آنی و هوشمند سازی واقعی را در دفاتر اسناد رسمی بعنوان نهاد حاکمیتی رقم زد. ثبت آنی بعنوان حرکتی جدید و پیشرو در دفاتر اسنادرسمی حجم عظیمی ازمصرف کاغذ را حذف و کمک شایانی به حفظ درختان ،محیط زیست و افزایش پوشش گیاهی کرده است.

محامد تصریح کرد: امیدواریم فرآیندهای مضر محیط زیست در تمامی عرصه های خدماتی حذف شوند تا امید به زندگی ودسترسی به هوای پاک و سالم برای همه ما بیش‌ازپیش فراهم شود.

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false