پژوهش علمی بهترین راه عبور از چالش‌های پیش‌روی نهاد سردفتری است - کانون سردفتران و دفتریاران استان قم
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پژوهش علمی بهترین راه عبور از چالش‌های پیش‌روی نهاد سردفتری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران استان قم، اولین نشست هم‌اندیشی فعالین کانون سردفتران و دفتر یاران اسناد رسمی استان قم در سال نو هم‌زمان با چهارمین روز ماه مبارک رمضان در محل کانون سردفتران و دفتر یاران این استان برگزار شد.

محمدرضا محامد در این نشست اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ با هجمه رسانه‌ای به‌ناحق و غیرمنصفانه نسبت به سند خودرو علیه دفاتر اسناد رسمی مواجه بودیم که با همه تلخی‌ها منجر به اتحاد و همدلی سردفتران و دفتر یاران در سراسر کشور و استان قم شد. استدلال‌های کانون سردفتران و دفتر یاران مبنی وظیفه ذاتی دفترخانه در تنظیم اسناد خودرو مورد قبول مقامات حاکمیتی است اما در عمل با ما همکاری نشد.

وی با دعوت سردفتران و دفتر یاران به همکاری و تولید فکر و محتواهای کاربردی بیان داشت: با عنایت به تجربه سال گذشته خودمان باید از سند رسمی و شان و جایگاه سردفتری و دفتر یاری دفاع کنیم. بهترین راهکار برای مقابله با چالش‌های پیش‌روی نهاد سردفتری اسناد رسمی پژوهش علمی است که تأسیس یک مرکز پژوهش فقهی در قم برای طرح و پردازش علمی مباحث پایه‌ای و بنیادین در زمینه سند رسمی آغاز راه است.

وی به عملکرد کانون در زمینه‌های مختلف در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: با حضور و هم‌اندیشی همکاران، امور کانون سردفتران و دفتر یاران بیش‌ازپیش سامان می‌یابد.

گفتنی است در این آئین از خدمات سی‌ساله دو تن از همکاران آقایان محمدصادق خبازیان سردفتر اسناد رسمی ۹ قم، علی صفرلو سردفتر ۵۷ قم و همچنین فعالان کمیته‌های علمی و اجرایی کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false