سخنگوی شورای نگهبان: مسائل و دغدغه جامعه سردفتری با دقت بررسی می شود - کانون سردفتران و دفتریاران استان قم
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سخنگوی شورای نگهبان: مسائل و دغدغه جامعه سردفتری با دقت بررسی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، رئیس هیأت مدیره و تعدادی از فعالین کانون سردفتران و دفتریاران استان قم با آقای دکتر هادی طحان نظیف عضو و سخنگوی شورای محترم نگهبان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در محل شورای نگهبان و با همراهی و حضور علی خندانی رئیس شورای عالی کانون های سردفتران و دفتریاران کشور برگزار شد عمده مسائل حوزه دفاتر اسناد رسمی و چالش های این نهاد خصوصا در حوزه نقل و انتقال خودرو و طرح ها و لوایح مرتبط و به ویژه بند ط تبصره ۱۰ بودجه سال آتی، مصوبه تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، طرح الزام به ثبت رسمی معاملات و راهکارهای ارتقاء جایگاه سند رسمی، هزینه های تنظیم اسناد و مسائل گوناگون این حوزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سخنگوی شورای نگهبان با استماع کامل نظرات و دیدگاه های میهمانان در سخنانی با ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه و با بیان نظرات، تجارب و دیدگاه های خود اطمینان داد که خواسته ها و مسائل حقوقی مطرح شده به طور کامل و در زمان مقتضی مورد بررسی و دقت نظر شورای نگهبان قرار خواهد گرفت.

▫️همچنین این گروه در نوبت عصر در محل مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با عبدالملکی معاون مطالعات حقوقی این مرکز دیدار کردند.

در این جلسه دو ساعته که با همراهی و حضور رئیس شورای عالی کانون های سردفتران و دفتریاران کشور برگزار شد مسائل و چالش های مختلف حوزه دفاتر اسناد رسمی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و نظرات نهاد دفاتر اسناد رسمی در خصوص این مسائل از سوی حضار به طور کامل تشریح شد.

لازم به ذکر است این دیدارها به همت و پیگیری کمیته ی خودرو کانون سردفتران و دفتریاران استان برنامه ریزی و هماهنگ شده بود.

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false