دیدار عمومی معاون قوه قضاییه با سردفتران و دفتر یاران اسناد و ازدواج استان قم - کانون سردفتران و دفتریاران استان قم
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دیدار عمومی معاون قوه قضاییه با سردفتران و دفتر یاران اسناد و ازدواج استان قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران استان قم،   دیدار عمومی حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور با سردفتران و دفتر یاران اسناد و ازدواج استان قم شامگاه چهارشنبه در ساختمان مرکزی کانون استان قم برگزار شد.

در این دیدار محمد رضا محامد رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان قم با اشاره به مشکلات پیش روی دفاتر اسناد رسمی اظهار داشت: نیازمند اصلاح آیین نامه و توسعه اسناد رسمی در کشور هستیم تا مشکلات پیش روی دفاتر حل شود.

در ادامه این جلسه  علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران با بیان این که توسعه اسناد رسمی یک مطالبه عمومی است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در توسعه اسناد رسمی آینده حوزه دفاتر اسناد رسمی درخشان است که با اتحاد و همدلی این امر محقق خواهد شد.

 رحمانی رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق استان قم  نیز در این جلسه اظهار کرد: در شرایط کنونی و با افزایش هزینه‌های جاری و تورم موجود سردفتران ازدواج و طلاق با مشکلات زیادی روبرو شده‌اند.

در پایان این جلسه نیز بابایی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور گفت: اصلاح تعرفه، برون‌سپاری برخی از اقدامات قوه به دفاتر و توسعه سند رسمی سه اقدامی است که برای دفاتر اسناد رسمی می‌توان انجام داد.

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false