جلسه ۵ ساعته روابط عمومی با هیات مدیره کانون «قم» و «هرمزگان» - کانون سردفتران و دفتریاران استان قم
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
جلسه ۵ ساعته روابط عمومی با هیات مدیره کانون «قم» و «هرمزگان»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، سید هادی کسایی زاده مشاور رسانه ای کانون سردفتران و دفتریاران در جریان سفرهای استانی، به دعوت از کانون سردفتران «هرمزگان» و «قم» وارد این دو استان شد و در جلسه هیات مدیره این دو کانون حضور یافت.

در این جلسات اعضای هیات مدیره کانون های قم و هرمزگان نقطه نظرات خود به عملکرد روابط عمومی کانون داشته و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

کسایی زاده در این دو جلسه که در مجموع ۵ ساعت به طول انجامید گفت: طراحی پایگاه های اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران در ۳۰ استان کشور نخستین گام در ایجاد تحول در اطلاع رسانی جامعه سردفتری بود.

وی افزود: متاسفانه خبرنگاران و رسانه ها به ویژه در استان ها اطلاعی از عملکرد و اقدامات روزمره دفاتر اسناد رسمی ندارند و این وظیفه روابط عمومی است تا با ارائه آموزش های لازم رخدادهای قابل انتشار و تاثیرگذار را در قالب اصول خبرنگاری و خبرنویسی اطلاع رسانی کند.

نویسنده کتاب خبرنگار حرفه ای اظهار کرد: در سفرهایی که به بیش از نیمی از استان های کشور داشته و با سردفتران و دفتریاران گفتگو کردم به این نتیجه رسیدم که هر دفترخانه در ایران می تواند به تنهایی یک رسانه تاثیرگذار باشد. بسیاری از سردفتران و دفتریاران در طول ماه از فسادها و تخلفات گسترده ای در قالب ممانعت از صدور سند و یا هشدار و مشاوره به نوعی پیشگیری از وقوع جرائم می کنند اما رسانه از آن اطلاعی ندارد.

کسایی زاده گفت: صدور سند رسمی برای املاک و مستغلات وقفی وامور خیریه، ثبت وصیت نامه، ثبت صلح عمرا و بسیاری از خدمات ثبتی در دفاتر اسناد رسمی باید برای شهروندان از طریق رسانه ها اطلاع رسانی و آموزش حقوقی ارائه شود.

متاسفانه امروز گروه زیادی از رسانه ها که اخبار دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران را بایکوت خبری کردند خدمات دفاتر را فقط معطوف به ثبت سند نقل و انتقال خودرو می دانند در حالی که دفاتر در یک قرن اخیر خدمات گسترده ای ارائه کردند که خودرو یکی از آن ها بوده است.

مشاور رسانه ای کانون سردفتران و دفتریاران آموزش سوژه یابی، اصول تولید محتوای خبری، سواد رسانه ای و فضای مجازی را از برنامه های مهم روابط عمومی کانون به جامعه سردفتری کشور اعلام کرد و گفت: استان قم بعنوان پیشتاز آمادگی خود را برای اجرای این طرح اعلام کرده است.

کسایی زاده گفت: تمامی کانون های کشور نیازمند استفاده از مشاوران رسانه ای و تولیدمحتوای خبری هستند که به صورت شبکه ای با روابط عمومی کانون مرکز ارتباط حرفه ای خواهند داشت.

همچنین برنامه های دیگری هم در دستور کار روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران داریم که اجرایی و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false