true

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران استان قم، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان قم در نخستین دیدار اعضاء هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان که در محل این اداره برگزار شد، گفت: بمنظور تعیین تکلیف پرونده ها و اسناد املاک و اراضی موقوفه این استان همکاری و تلاش کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک استان قم افزایش یافته است.
وی با تقدیر از طرح های تصویر برداری از دفاتر اسناد رسمی، ثبت درخواست اسناد تک برگ و ارائه خدمات الکترونیکی استعلامات مختلف از جمله صدور سامانه ای استعلام شهرداری از سوی کانون سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی قم گفت: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قم جهت بارگذاری متون و صفحات دفاتر دستنویس تصویر برداری شده در سامانه های الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همکاری وبا جدیت پیگیر خواهد بود تا خروجی این کاربزرگ و اساسی دیده شده و موجبات رضایت بیش از پیش مردم شریف استان قم را فراهم کند.
جوانی ادامه داد: هم اکنون صدور سند تک برگ به صورت بیست و چهار ساعته در ادارات ثبت اسناد و املاک قم صادر می شود اما با تاخیر بدست مردم می رسد که اداره کل ثبت اسناد و املاک این تاخیر را جبران می کند تا در حداقل زمان ممکن اسناد را بدست صاحبانش برساند.
جوانی اظهار کرد: مقرراست فرآیند اداری درخواست، ثبت و تبدیل دفترچه های سیم سربی ومنگوله دار قدیمی به اسناد تک برگ به همکاران سردفتر و دفاتر اسناد رسمی واگذار شود تا تردد ارباب رجوع و متقاضیان در خیابان ها و ادارات ثبت اسناد و املاک کاهش یافته و رضایت مردم تامین شود.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان قم پس از استماع گزارش عملکرد رئیس هیات مدیره کانون سردفتران ودفتریاران این استان گفت: در شرایط امروزی که سیستم های هوشمند اداری در حال توسعه هستند، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قم مدافع و حامی ایده ها و طرح های جدیدی است که رضایت مردم و ارباب رجوع و همچنین امنیت معاملات مالکیتی و اسنادی آنان را فراهم و تامین نماید.
وی گفت: این اداره کل با توسعه و بروز رسانی بازرسی از دفاتراسناد رسمی باهمکاری کانون سردفتران و دفتریاران، قدردانی و تشویق سردفتران و دفتریارانی که فراتر از دفترخانه در جهت تامین و جلب رضایت مردم عزیزتلاش نمایند را در سطوح مختلف استانی و بالاتر مدنظر دارد.
false
true
https://qom.notary-news.ir/?p=2411
false
true