خندانی: توسعه اسناد رسمی یک مطالبه عمومی است - کانون سردفتران و دفتریاران استان قم
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
خندانی: توسعه اسناد رسمی یک مطالبه عمومی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران استان قم،  علی خندانی در جلسه دیدار عمومی حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور با سردفتران و دفتر یاران اسناد و ازدواج استان قم که شامگاه چهارشنبه در سالن جلسات کانون استان قم برگزار شد، با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم در طی سال‌های اخیر ساخت ساختمان مجهز و کامل فعلی است که انصافاً قابل‌تقدیر است.

همچنین ایجاد  یک مرکز پژوهشی فقهی در قم گام دیگری که کانون قم برداشته و قطعاً ثمرات خوبی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: تصویر برداری از دفاتر قدیمی کار فشرده و سختی بود که کانون قم آغاز کرد و به‌خوبی آن را به سرانجام نهایی رساند که در واقع از استان‌های پیش‌گام در این حوزه بود.

وی به شرایط کنونی سردفتران و دفتر یاران اشاره کرد و بیان داشت: وضعیت فعلی حوزه سردفتری تهدیدهای علیه سردفتران صورت گرفت که تبدیل به فرصت شد به‌طوری‌که ظرفیت‌های خوبی در الزام به تنظیم سند صورت‌گرفته است.

رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران توسعه سند رسمی را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: ساماندهی مشاورین خودرو و املاک در سازمان ثبت در حال پیگیری است که در صورت نهایی شدن آن مبایعه‌نامه‌ها و قولنامه‌ها در دفاتر اسناد رسمی ثبت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در توسعه اسناد رسمی آینده حوزه دفاتر اسناد رسمی درخشان است که با اتحاد و همدلی این امر محقق خواهد شد.

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false